מדיניות החזרות והחלפות
• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר אך ברוב המקרים גם לאחר 14 ימי עסקים החברה תחליף/תזכה כל עוד המוצר לא שומש.
• במקרה של ביטול העסקה, תחליף החברה ללקוח את המוצר או תזכה את החשבון של הלקוח על סכום המוצרים שהחזיר (להחלטת הלקוח).
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, ללא דמי ביטול אך אם הלקוח ביטל לפני שההזמנה יצאה לחברת המשלוחים הזיכוי יתבצע פחות 5% דמי ביטול מסכום ההזמנה, במידה וההזמנה יצאה לחברת המשלוחים ביטול יהיה אפשרי רק לאחר החזרת המוצר אלינו.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
אספקה והובלת המוצר
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח על ידי שליח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירות או לנקודת חלוקה, החברה תדאג לעבד את ההזמנה תוך 1-3 ימי עסקים ולספק אותה ללקוח תוך 6-14 ימי עסקים משליחת ההזמנה, ימי עסקים אינם כוללים את ימי שישי, ימי שבת וחגים.
• החברה (AURAS) לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח או לנקודת חלוקה קרובה לביתו בעת הרכישה.